KLACHTENPROCEDURE


Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@partyzz.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betalen?

Klanten uit Nederland en Belgie betalen achteraf met Klarna! 

Betaal makkelijk met: 

Levertijden

Wij leveren meestal binnen 2 tot 3 dagen. Hierbij zijn we wel afhankelijk van de post.

  • Op de hand gemaakte, gepersonaliseerde items en geprinte artikelen proberen wij binnen een week af te hebben.
  • Spoedopdrachten zijn mogelijk. Voor speciale opdrachten en spoed prints mail je mij op :  info@partyzz.nl

Partyzz! in de media

Trots dat onze producten zijn opgevallen bij:

RTL NieuwsNTR  en Trouw

Zij maakten interviews over onze collectie voor Ramadan en Eid. 

 

© 2014 - 2024 Partyzz! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel